top of page
  • Writer's pictureМилица Шојић

Праштајте

Можда баш и не знам шта хоћу

Можда копам по старим ранама

И пјеснички се враћам

На старе поуздане изворе

Можда је патња цијена

Можда много кише мора да налије

Суво тло носталгије

Можда немам изграђен стил

И можда нисам за сваког

И можда ми перо још није оштро

И можда сам женска страна новина

Можда сам боца презреле сангрије

И можда нисам за свачије очи

Могуће је да још лутам

И могуће је да још увијек

Саму себе нисам срела

Бисер сопства нисам нашла

Али јесам се назрела

У покојој ренесансној слици

Мало и у експресионизму

Екстроверта мора ванка

Шта ту није јасно

Има ме у симболизму

Мало ме опјевао Балашевић

Мало више клишеасти ал' драг Антић

У крви ми је мало Дучића

Требињске спарине и поподневне дремке

Праштајте ми сви што вас остављам

И праштајте они којима се враћам

Помало ми мене код вас оста

Чувајте ме и ностите са собом у души

Ко зна када опет ћу вас срести

.

.

.

🦋



bottom of page